Prosiek – Prosiecka dolina – planina Svorad – Veľké Borové – Borovianka – Oblazy – Kvačianska dolina – Kvačany – Prosiecka dolina – Prosiek

Konské sever

Zóna 1 je dostupná zo severu lanovkou A1 Funitel alebo z juhu lanovkou A2 Chopok Juh. Následne traverzujeme a stúpame po hrebeni až na vrchol Konské, kde sa nám otvorí prístup k najvýchodnejšej severnej freeride zóne pod Chopkom.

Školský Žľab

Sklon: 23 - 33° Prevýšenie: 200 výškových metrov

Dievčenský Žľab

Prístup: Z lanovky A1 Funitel smer sever. Prejdeme popod lanovku A1 Funitel, približne 100 m nad hornú stanicu lanovky Chopok úboč (Konský grúň). Pokračujeme doľava smer Derešský kotol. Žľab nájdeme podľa základov bývalého vleku na chopok – od nich traverzujeme smer západ cez snehové zábrany a sme na začiatku širokého žľabu. Pomerne krátky, bezpečný a jednoduchý žľab s relatívne miernym sklonom a pohodlným odjazdom na zjazdovku 3 Spravodlivá. Ideálne vhodný pre začínajúcich freeriderov. Jazditeľný je v závislosti od dobrých snehových podmienok od polovice decembra, ideálne od začiatku januára do polovice apríla. Sklon: 24 - 31° Prevýšenie: 180 výškových metrov Odjazd: Z Derešského kotla je možný odjazd traverzom severným smerom na zjazdovku 3 Spravodlivá a následne na zjazdovku 7a na Otupné. Alternatívne sa dá zlyžovať uhlopriečne cez kotol smerom na západ a napojiť sa na zjazdovku 4 Rodinná a následne 10 Vrbická.

Derešský kotol

Zóna 6 je dostupná lanovkou A1 Funitel alebo z juhu lanovkou A2 Chopok Juh. Z juhu je tiež dostupná vlekom C14 Zadné Dereše. Táto zóna nie je veľmi často lyžovaná, je k nej nutné traverzovať po hrebeni smerom na západ od Funitelu. Prístup k traverzu je pod lanovku A2 smerom na Dereše.

Zadný Derešský kotol

Zóna 7 je dostupná lanovkou A1 Funitel alebo z juhu lanovkou A2 Chopok Juh (je však nutné traverzovať a vystúpiť na hrebeň Derešov). Z juhu je zóna lepšie dostupná vlekom C14 Zadné Dereše .

Predné a Zadné Dereše

Prístup: Zóny 10 a 11 sú dostupné lanovkou A1 Funitel alebo z juhu lanovkou A2 Chopok Juh.

Chopok Juh a Konské

Zóna 12 je dostupná lanovkou A1 Funitel alebo z juhu lanovkou A2 Chopok Juh. Na južnej strane sa vydáme smerom na východ smerom nad zjazdovkou 32 Vyhliadková, kde sa dostaneme nad prvú časť zóny. Druhá možnosť je pokračovať ďalej v traverze pod hrebeňom až pod Konské. Tu sa začína široké sedlo ústiace do žľabu, ktorým zlyžujeme dole.

Vyhliadka

Prístup: Zóna 4 je bezproblémovo dostupná lanovkou A1 Funitel, dvojsedačkou B7 Chopok Úboč alebo z juhu lanovkou A2 Chopok Juh.

Lúčky – Pod Krčahovom – Široká dolina – Široká dolné rázcestie – Krúpovo sedlo – Ďumbier – Demänovské sedlo – Chopok – Luková – Pod Orliou skalou – Mikulášska chata