Vlkolínec - Pribylina

Najdlhšia náučná cykloturistická trasa na Slovensku, prepájajúca celý Liptov s najväčšími kultúrnymi pamiatkami.

Baranec zo Žiarskej doliny

Ústie Žiarskej doliny - Holý vrch - Baranec (2184 m n.m.) - Žiarske sedlo - Žiarska chata - Ústie Žiarskej doliny

Prosiecka a Kvačianska dolina

Prosiek – Prosiecka dolina – planina Svorad – Veľké Borové – Borovianka – Oblazy – Kvačianska dolina – Kvačany – Prosiecka dolina – Prosiek

Predné a Zadné Dereše

Prístup: Zóny 10 a 11 sú dostupné lanovkou A1 Funitel alebo z juhu lanovkou A2 Chopok Juh.

Chopok Juh a Konské

Zóna 12 je dostupná lanovkou A1 Funitel alebo z juhu lanovkou A2 Chopok Juh. Na južnej strane sa vydáme smerom na východ smerom nad zjazdovkou 32 Vyhliadková, kde sa dostaneme nad prvú časť zóny. Druhá možnosť je pokračovať ďalej v traverze pod hrebeňom až pod Konské. Tu sa začína široké sedlo ústiace do žľabu, ktorým zlyžujeme dole.

Zober si bicykel, kolobežku alebo kolieskové korčule a otestuj cyklochodník vedúci v dĺžke 5,7 km po brehu rieky Váh a výsledkom bude tvoj dobrý pocit a radosť z pohybu.

Na viacerých miestach pozdĺž chodníka sa nachádzajú aj lavičky či detské ihriská, je to skrátka ideálne miesto pre ničím nerušenú letnú zábavu na čerstvom vzduchu. Cyklochodník vedie od mestskej časti Ondrašová, okolo Palúdžanského mosta po most v Okoličnom. Po trase sa nachádzajú 2 cykloprístrešky a v prípade núdze nájdete pri Hoteli Lodenica servisné miesto, kde máte bezplatný prístup k pumpe i základnému náradiu.

Ďumbier a Chopok z Lúčok

Lúčky – Pod Krčahovom – Široká dolina – Široká dolné rázcestie – Krúpovo sedlo – Ďumbier – Demänovské sedlo – Chopok – Luková – Pod Orliou skalou – Mikulášska chata